Veebipoe müügitingimused
Oilika.ee veebipoe (edaspidi veebipood) omanik on Oilika OÜ (registrikood 16111397), asukohaga Pääsu 11, Räpina, 64506 Põlvamaa..
Müügilepingu tähtaeg, teave toote ja hinna kohta
Kaupade ostmisel e-poest kehtivad müügitingimused. Veebipoes müüdavate kaupade hinnad on märgitud kauba juures. Hind sisaldab kauba kohaletoimetamise tasu. Kõik e-poes müüdavate kaupade hinnad on eurodes. Kaupade kohaletoimetamise maksumus sõltub ostja asukohast ja kohaletoimetamise viisist. Tarnekulu kuvatakse ostjale tellimuse esitamisel. Teave toote kohta on veebipoes esitatud otse toote juures.
Tellimuse moodustamine
Toote tellimiseks peate lisama soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse esitamiseks on vaja täita kohustuslikud andmeväljad ja valida sobiv kauba kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanil komisjonitasu suurus, mille saab turvaliselt tasuda järgmiste makseviisidega: Lingid Eesti pankadele: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay..
Pange tähele! Kui maksate pangalinkide kaudu, klõpsake kindlasti pangalehel nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.
Makseid vahendatakse http://www.maksekeskus.ee Maksekeskus AS. Maksed toimuvad väljaspool veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingi kaudu tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS-i turvalises keskkonnas. Müüjal ei ole juurdepääsu ostja panga- ja krediitkaardiandmetele. Leping jõustub kohe, kui tasumisele kuuluv summa on kantud e-poe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on vastutav isikuandmete töötleja ja edastab maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu või muul põhjusel, teavitatakse ostjat sellest võimalikult kiiresti ja makstud raha (sh kauba kohaletoimetamise kulud) tagastatakse viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates teavitamise kuupäevast.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
Ostjal on kauba kättesaamiseks järgmised võimalused:
Omniva pakiautomaadid
Smartpost pakiautomaadid
Tarnekulud kannab ostja, vastav hinnateave on näidatud tarneviisi kõrval. Eesti-sisesed saadetised jõuavad tavaliselt ostja poolt määratud sihtkohta 0-5 tööpäeva jooksul alates ostulepingu jõustumisest. Erandjuhtudel on teil õigus tarnida kaup 45 kalendripäeva jooksul.
Tagasisaatmisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul..
NB! Sellest tulenevalt https://www.riigiteataja.ee/akt/961235?leiaKehtiv Võlaõigusseaduse artikli 53 lõikes 4 sätestatud tingimustel ei ole õli ja õlikoogid tagastatav kaup.
Taganemisõigus ei kehti, kui ostja on juriidiline isik..
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui kauba olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks vajalikul viisil, mis on lubatud kauba testimiseks füüsilises kaupluses.
Kui kaupa on kasutatud muul otstarbel kui kauba olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks vajalik, või kui sellel on kasutus- või kulumismärke, on e-poel õigus vähendada tagastatud komisjonitasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks on vaja esitada vabas vormis kauba ostu tühistamise avaldus ja saata see aadressil info@oilika.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise kuupäevast.
Ostja kannab kauba tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on see, et tagastatud kaup ei vasta tellitud kaubale (nt vale või defektne kaup).
Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast taotluse esitamist või esitama tõendi, et ta on kauba eespool nimetatud tähtaja jooksul kaubavedajale üle andnud.
Tagastatud kauba kättesaamisel tagastab e-pood ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast tühistamise kättesaamist, kõik ostjalt saadud lepingulised tasud.
Veebimüüja võib keelduda tagasimakse tegemisest, kuni ta saab lepingu esemeks oleva kauba kätte või kuni ostja esitab tõendi, et ta on kauba tagastanud, olenevalt sellest, kumb toimub esimesena.
Kui tarbija on selgesõnaliselt valinud muu tarneviisi kui veebipoe pakutav kõige odavam tavaline tarneviis, ei ole veebipood kohustatud hüvitama tarbijale kulusid, mis ületavad tavalise tarneviisiga seotud kulusid.
Veebipoel on õigus keelduda müügitehingust ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui kauba hind on veebipoes eksimuse tõttu näidatud oluliselt madalam kui kauba turuhind.
Õigus esitada nõue
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest või puuduse eest, mis oli olemas juba kauba üleandmise ajal ja mis on ilmnenud kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest müüjale. ostjale. esimese kuue kuu jooksul alates kauba üleandmisest ostjale, eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Selle eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.
Defekti korral on ostjal õigus hiljemalt kahe kuu jooksul võtta ühendust e-poega, saates e-kirja aadressil info@oilika.ee või helistades telefonil +372 5822 8835.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis ilmnevad pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui veebipoest ostetud kaubal on defekt, mille eest vastutab veebipood, parandab või asendab veebipood defektse kauba. Kui kauba parandamine või asendamine on võimatu, hüvitab veebipood ostjale kõik ostulepinguga seotud kulud.
Veebipood vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturundus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba saatmiseks ostjale. Veebipood edastab isikuandmeid transporditeenuseid pakkuvatele ettevõtetele kaupade kohaletoimetamiseks.
Veebipood saadab uudiskirju ja pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult siis, kui ostja on avaldanud selleks soovi, sisestades oma e-posti aadressi veebilehel ja märkides oma soovi saada e-posti teateid.
Ostja võib igal ajal loobuda e-posti pakkumistest ja uudiskirjadest, teatades meile sellest e-posti teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui kliendil on veebipoe kohta kaebusi, tuleb need saata e-posti aadressil info@oilika.ee või telefoni teel: +372 5822 8835.
Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlust kokkuleppel lahendada, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saate tutvuda ja taotluse esitada aadressil https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine. Tarbijavaidluste komisjoni pädevusse kuulub ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevate vaidluste lahendamine. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda ELi tarbijavaidluste lahendamise veebilehe poole. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET